~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, June 6, 2012

~Maaf~

...Orang kate kemaafan itu dendam yang terindah..
tapi nampaknya saya masih belom pandai membezakan dendam yang indah dan yang tak indah..heheh :P
saya dah lama berniat nak berubah..
tak nak jadi seorang yang pendendam sebab saya tahu pembalasannya sume kerja Allah swt..
memang Dia Maha Adil...:)
tp makin saya cuba,makin macam2 lalu depan mate..
haihh..


wahai hati, sucilah kamu!
Astaghfirullah al Azimm....



it's not easy to heal a broken hearted okay?

:|

p/s : perkara di atas tiada kena mengena dengan pasangan sehidup semati saya ye *silejangansalahfaham*... hehee :P

2 comments:

Mama Likha said...

saya pun tk pndai jugak nk membzakan dendam yang indah dan tidak indah.. susah jgk kan jd manusia ni..


hehe.. sibuk myampuk..

are-tun said...

muahahahahahah saye mau copy itu pict broken heart lor...tp xleh..kikiki