~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Monday, January 7, 2013

~first entry in 2013~

Dear blog, i've been missing u so much..

it's not that i've already forgot about u..
it's just that i've lost all the words to be kept here..

Salam all...:)
Alhamdulillah..
masih diizinkan Dia untuk bernafas di muka bumi sehingga ke hari ini..
Syukur atas segala nikmat yang Dia berikan kepada saya..

2012... dah seminggu meninggalkan kita..
lately saya asyik teringatkan semua keperitan yang saya lalui di tahun 2012..
bukan tak mahu move on.. i've already moved on..
i'm happy with my life now..
cuma.. sometimes it's hard to forget..

apapun, pengalaman mematangkan..
:)
saya lebih kental sekarang.. hehe

new year's resolution?
nope.. i don't have one..
because last year's resolution was not achieve yet..
so saya rasa baik saya settlekan yang itu dulu..

Pagi tadi hantar danial..
masih dengan bag merah..
cuma bag yang baru...
teringat dia di tahun 1 dulu..
waktu dia bersekolah di SRA Sg Chinchin..
dengan songkok di atas kepala..
dan beg merahnya itu..
warna kegemaran katenye..
cepat sangat masa berlalu..
abang dah darjah 5.. 

Ya Allah, lindungilah aku dan keluargaku dari segala musibah....
Lindungilah kami dari kejahatan segala makhlukMu...
Semoga saya n Mr. Hubby dapat jaga amanahNya dengan baik..
Amin...

Okay Peeps,
i'll be writing again..InsyaAllah...
:)

*yang saye sayang cinta rindu selalu...*


0 comments: