~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Monday, August 18, 2014

~life.love.happiness~

Salam all.. :) :)

wow, it's been over a year since my last update..
what have got into me actually?

i'm wondering if i still got the skills to rabbitting on about my life and all like i used to do..

dalam hidup, ada turun, ada naiknya..
dan saya berterima kasih kepada Allah swt atas segala nikmat yg Dia berikan kepada saya selama menumpang di bumi bertuah ini..:)

memang rindu nak membebel dalam blog kesayangan saya ni..
rindu nak berkongsi rasa, kisah hidup, melayan kerenah anak² di blog ni..
xtahulah kenapa saya mengabaikannya..

haha :P

sebenarnya, xde masa sangat sebab sibuk uruskan hal duniawi.. yg tak kan pernah habis..
penat, lelah, mmg x boleh lari..
tp that's life..
kalau duduk goyang kaki kira hengget hari².. that's not life.. kan?! :P

and so where to start??

anak4 saya dah semain membesar..
yup!! 12,10,6 and 4 years old already..
alhamdulillah masing² sihat.. tp biasalah budak².. makin besar, makinnnnn degilnya.. hehe
except for my little mia, she's a so very good girl..
i praised Allah for sending her to me..
peneman 24/7, bulanbintang saya, dialah racun dialah penawar..hehe

nampak x? my 4Ds yg dah besar² semuanya.. hehe

hidup...
ada dugaan, ujian, ada kegembiraan, keseronokan.. semua tu diturunkan utk mewarnai hidup saya..
terima dengan hati yg redha, sambil berdoa semoga Allah swt berikan sesuatu yang lebih bermakna utk saya..

kawan², doakan ye.. :)

love,
huda ly


2 comments:

ArELeEz said...

semoga bln bintang u akan jd insan b'guna utk kedua ibu bapanye, agamanye, bangsanye & negaranye. amin..

Dda Ly said...

amin...thanks for ur doa areleez.. :)