~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, January 4, 2012

~selamat pagi chekgu!~

salam all..:)


rata² blog kengkawan arini sume bercerita tentang anak² yang kembali bersekolah....
same je la ngan saya...
alhamdulillah..
tahun ni semuanyaa tersedia awal...daripada pakaian, kasut, bag, buku, stationeries..
sume saye dah sediakan...
teringat saat² mereka mula bersekolah tahun lepas..
dgn buku tak de..
bag pakai yg lame aje..
mane yg boleh, tangkap muat je...
nasib baik waktu tu dorang memahami keadaan mama n ayahnye..
tak de bunyi sikit pon minta itu n ini...


tahun ni kelengkapannya saya belikan sikit demi sikit...
last² baru polish memane yg tak complete lg...
nampak bersemangat anak² saya ke sekolah tadi..
danial seronok ngan baju pengawas nye..
cuma neck tie je saye bru blikan tadi..
dania pon same, seronok...
pakai bag, jam tangan...hehe kasut baru..:)


cuma, result akhir tahun dania saye masih tak dpt² lg..
so tak tau mcmmana performance die tahun lepas..
tgu je la..sbb tye cikgu, die kte supposed to be given today..
tp ade sikit amendment sebab yuran skola disuruh hold oleh kementerian...
watsoever..


tak lama saye di sekolah dorg tadi..
nampak dah ok sumenye, saye pon balek la..
hehehe
semoga semangat bersekolah n belajar tu akan terus kekal smp bila2..:)







3 comments:

zoe said...

happy la diorang kan kak dapat jumpe kawan2 balik. hehehe

Emie Jipang. said...

belajar rajin rajin okeh.!

Cik Nurul said...

rendu zaman sekolah.. oh~