~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, August 1, 2012

~Setem dan pejabat pos~

Salam all...:)


tadi saya ke pejabat pos..
mengepos registered mail ke Canada..
wahh, main Canada ko skang, kelasss maria! :P
hehe


begitu lamanya saye tak ke pejabat pos UIA ni, 
baru saye tau dorang dah gunakan sistem nombor.. 
tak perlu beratur panjang² sambil melenguhkan kaki lagi.. hehe
ketinggalan zaman sungguh saye ni! :P


pastu mase kt kaunter,
pegawai pos tu dah kira kan bape registered mail ke canada ni,
setemnya berharga rm4.60..
sekali dia bawak klua setem rm0.60..
cantik nyee...:D
lom pernah lagi saya tengok setem gitu..
terus mulut ni ringan je mintak lagi satu setem rm0.60..
hehe


pastu mula lah teringat buku setem mase kekecik dulu.
Ntah ke mana..
adoii! 
ni setem cantik terkontang kanting sendirian dlm wallet ni..
cano?
huhuh


nak bagitaunya, 
saya rasa impressed dengan setem Malaysia 2012 ni.. hehe
cantik kan? :)


2 comments:

shafiqabdshukor said...

cantik~~
dah mcm tu lak setemnye..
dah lame dah x post2 surat ni..
hehehe

Mama Likha said...

betuller.. cntik nya.
dh lama tk beli setem hurmmmm...