~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Thursday, July 26, 2012

~Si Budak Bebel~

Salam all...


:) agak² nye sapelah budak bebel yang saye maksudkan tu kan??
hehe
semalam kul 4.30 baru mr.hubby amek saye di opis..
sementara tunggu dania balik pkul 5.30, dia anta saya ke OTK untuk beli barang memasak..
sape lagi yang nak teman saye masuk dlm OTK tu kalau bukan danish bakti?
ha, die lah budak bebel yang di maksudkan..
sepanjang dalam kereta dah membebel itu ini..
masuk OTK sambil pimpin tangan saye..
dengan kesesakkan orang ramai dlm OTK tu pon dia boleh membebel tak berenti²..


nampak ayam berkepala..
dia boleh tanya muka sape tu?
owhhh apekah?
hehehe


sampai ke malam lepas buka tu pon dia tak berenti membebel lagi..
bila dia tgk kawan² abangnya main mercun,
dia mintak saya belikan dia mercun....


him : ma, kite nak main mercun macam abang tu ma...
me : tak boleh, kite kan kecik lagi..
him : kite dah besar la ma..
me : mane ade, kite tak nak puase pon? asyik mintak susu je?
him : oklah ma, esok kite kuase la..
me : betul ke ni? esok betul ke nak puase?
him : ye, esok kite nak kuase.. kite dah besar..
me : ok, esok puase tak boleh makan tak boleh susu tau?
him : boleh makan mase malam ke ma? siang no no no ke?
me : ha'ah susu pon same..
him : ok.. esok kite kuase sampai malam..


adoiiiiiii... orang sebut puase dia kate kuase... siap cakap siang no no no tu...
layan kan aje dia..
mmg asyik membebel dan hanya berhenti bila dia tido..
hehe
nak tengok la hari ni danish puasa penuh ke tak..:D


*nak amek pic die pon payah sbb asyik membebel... ~danish dgn topi ala² boboi boy kuasa anginnya..~*:)

1 comments:

man said...

xpe anak kan..hehheheh