~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Thursday, March 26, 2015

~perhubungan jarak jauh...

Salam all... :)

nak tau tak.. nak tau tak?
tak nak tau pon i bgtau jugak la..
tapedulikpon.. haha :P

since the kiddos duduk ngan ayah dorang neh..
setiap malam saya akan update khabar mereka thru wassap..
setiap malam mr ex akan anta gamba bebudak tu..

malam tadi punya cerita..
si danish bakti tidur awal pulak..
penat sgt la tu pagi petang skola..
xdapat nak dengar celoteh dia..
saya paling suka dengar dia jawab salam..
alaaahai! macam budak besar dah!
hari selasa malam tu, tanya dia belajar apa kat skolah tadi?
dia jawab gini..
'sekolah pagi, danish belajar matik-matik.. tulis satu sampai sepuluh...sekolah petang danish belajar tulis jawi..'
alhamdulillah.. danish kena belajar rajin2 tau.. 
mama sayang danish sangat!

paling sayu dpt gambar dia tgh tidur smalam..
haiyoh..
rindu pulak.. *sobs


dah cerita pasal perhubungan jarak jauh ni kan..
buat sehabis baik utk keep updating khabar mereka..
inshaAllah...
doakanlah ada rezeki nak tinggal serumah dengan anak2 semula..
doakanlah ada rezeki diberi kesempatan jaga anak2 dengan baik..

#dalamhatiadarindu




2 comments:

ArELeEz said...

anak2lah harta paling b'harga.. leez doakn kasih sayang anak2 pd u akan lebih b'cambah smpi bile2. w/pon b'jauhan.. aminn..

Dda Ly said...

inshaAllah amin.. tq dear leez.. :)