~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Tuesday, January 20, 2009

~terima kasih aunty yanie...~


smalam kan,gomen punye salary clear..
saye tingat lah kat princess saye tu...majuk2 nak kan rantai...earings gantung2 sume...almaklumlaaaa die kan da besar skang..sibuk nye nak melawa ajeee..
saye gi la kedai2 kat IIUM neh...ternampak earings yang amat cute..dan aunty yanie nye,dengan baik hati memblikan die rantai...
bile balik tu..masuk je c princess dalam krete terus saye tunjukkan earings n rantai tu...die punye mate dah bersinar2..."WOWWW...WOWWWW" kate nye..amat2 teruja..
seronok saye tengok gelagat die..time tuh jgak die suh saye pakai kan...alaaaahaii!

posing sakan lah die...:P


video

4 comments:

John said...

Very nice blog.
Great pictures.

Please visit:
http://funfree-bali.blogspot.com

Keep blogging.
Good day.

luvmum said...

heheh..aku amat mengerti perasaan budak kecil nak melaram ni hehe..ada 2 org tu yg sama cam dina dan bakal ada sorang laie akan ikuti..hehe tau la kan sape

EynaDean said...

syoklah dania dpt earing ngan rantai baru... dia suka pakai xpe.. anak akak yg sulung tu xde mana nk pakai suma tu... time raya baru dia nk pakai.. tupun kejap je... bila mlm dh suwuh bukak... kengkadang pikir baik xyah beli...

Dda Ly said...

John : thanx for dropping by..:)

luvmum : urmm banyak ler koleksi mak nenek akak eih..

eynadean : alaahaii untung jgak dpt anak dare tak ske melawa...c dania ni, jgn kate rantai n earings je die ske..mekap2 ibu die pon abih di keje kannye....