~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, July 25, 2012

~Doa untuk adik Nurin~

Salam all..


masih belum terlewat untuk saya ucapkan Salam Ramadhan kan??
semoga Ramadhan kali ni membawa erti kepada kita semua, amin! :)


pagi-pagi macam biasa saya akan cek wll fb dulu sebelum buat kerja..
tetiba pagi ni hati terusik tengok gambar anak kecil yang sedang bertarung untuk meneruskan hidupnya..
azab sungguh rasanya..
ntah macammanalah perasaan ibu n ayah anak kecil ni?
sedangkan saya baru diuji sikit je, dengan kesihatan dan condition mia hari tu pun.. saya macam tak sanggup nak hadapi..
apetah lagi ibu n ayah anak kecil ni..


semoga Allah swt mempermudahkan urusan ibu n ayah adik Nurin..
semoga Allah swt meringankan penderitaan anak kecil yang tak berdosa ni..


kawan-kawan,
mintak sama-sama kita doakan dia ye?

*:(*

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

ramadhan kali ni ramai ank2 diuji dgn kesakitan.
ibu bapa diuji dgn kesakitan anak2 itu.
ahmad sufi,baby nurin,angah (fahmi amin)..
semoga kesihatan mereka dipermudahkan dan disembuhkan Allah.
kita ni la pendukung doa2 yg mujarab kerana kita juga mak dan ayah.

*aku tak thu la ramadhan kali ni aku asyik menangis jer tgk ank2 ini,

ArELeEz said...

semoga nurin sembuh.. semoga ibu bapanye tabah.. amin..