~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Thursday, September 13, 2012

~tidurlah adikku sayang...~

Salam all...:)


ehh...korang jangan tidurr!! hehe pagi lg ni..
tu tajuk entry,
kata² khas dari dania untuk damia.. hehe

malam tadi mama dah ngantuk..
ajak mia tido dia boleh tak nakk..
hempas2 kaki ke katil, nak sepak² mama la kononnya...

sekali bila mama gi toilet sat, suruh kak nia jagakan mia kejap..
pastu masuk bilik, tengok elok je dia isap ibujari dia mcm nak tido..
grrr... geram!
tengok kakak pon da ngantuk, mama suruh la dia masuk bilik dia..
bila kakak bangun, mia pon kalih..
terus duduk, tepuk² tangan...
haiyaaaa!ngada² sama kakakkk..

kakak senyum² walaupun da ngantuk...
terus kakak baring balik sebelah mia, tepuk² motot kecik dia tu.. 
last² mama cakap kalau kakak ngantuk, kakak tidur je la kat sini...
adik punya pasal kan,
kakak rela berkorban..
theeheheee

mia ni, sejak dah besar sikit ni..
pandai nak manja² ngan kakak...
pantang nampak kakak bersenang lenang sikit depan tv,
mula lah dia pergi kt kakak suruh dukung dia..
nak main² ngan kakak...

manje oh! hehe :P





*The 2 girls that i love so much...*

2 comments:

Tina Othman said...

alala sweetnya

pandai mia nak manja2 dgn kakak ye

eifa said...

ddaaaa...kakak dh bambammmm..bukak2 blog tgh family photo tuh kan dh tukar..tekujat jap..hehehehe

why suddenly dh bambam... :D comey jek :D