~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, May 6, 2009

~celebrate birthday hubby~

~happy birthday to u...

happy birthday to u...
happy birthday to ayah...
happy birthday to u.... ~
pepagi lagi dania dah nyanyi lagu tu utk ayah die..so cute la heh! tido lewat pon bangun awal nak nyanyikan lagu utk ayah...

kitorg tak ke mane sgt pon...just jenjalan kat the mines...
yea, ramai yg ckp 'lorr ape ade kt the mines??'
hihi tp saye n hubby mmg sangat ske gi the mines..relax aje...kemudahan pon ade..kalau penat2 leh duduk..:D
enjoy the pics yea?


*payah tol nak amek pic satu family...almaklum saje laa...dah 5 org neh!*


~saye sayang awak!~



*my 2 naughty dans*


~anak manje ayah~

















*wink*























~brothers~





*my only princess- dania*








~thanks capitaretail for upgrading the mines shopping fair for our convenience!~

8 comments:

luvmum said...

hohohoh aku dah tau mana ko pi.hehehe.aku tau ko memang suka pi sinun.nanti aku pun nak ke sinun la heheh...

Dda Ly said...

hihihiih best woo pi sane...relaxxx saje..tidak semak samun dan padat saperti midv..

luvmum said...

baik tul danish mkn elok je kalo jannah aku rasa huhuh melayang dah pinggan kfc tu hehehe

iedaLUVsham said...

u nampak muda n slim lah! bkn mcm dah ank 3, ape rahsia? best ni, hehhehe!!! ada tag utk u, nnt dtg amik kat blog ieda ek =)

Dda Ly said...

kak yani : hikhikhik..tgu sket besar lagi, baru2 dpt kaki neh,rasenye bukan pinggan je melayang, kerusi meja juge melayang...

ieda : wahh rahsia nye yea??tanye laa my three dans yg salu berpakat suh saye kejar dorg sbb lasak sgt..huhuh tag?urmm alaaaahaii...*:D*

rimieilya said...

so cool..suke tgk Dda ngan anak yg comeyl2 tu..dania so cute la..kim salam kt die ek

OpiYa OneL said...

Waa.. hepi family... bestnyer!!

Dda Ly said...

mira : huhu itu tak tgk bile akak marah dorg laie...huhu very naughty tau dorg neh..memasing ngan perangai memasing..pening woo!

opiya : *wink* hopefully happily ever after eh! amin..