~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, October 26, 2011

~jom balik umah..:) (backdated)~

Salam all...:)


doc pakar dah round tadi..
semua berpuas hati dengan condition mia...
alhamdulillah...
tengahari karang dah boleh balik...:)


mia seronok la tu dpt balik..
home sweet home, katenye..hehehe


malam tadi tgh tidur, mia terjaga kul 2 pagi..
saya tidur2 ayam je sambil perati dia..
pastu tau2 je, dia dah cabut line kt tangan nye tu...
nasib baik takde darah melimpah2 ke ape..
suspen je mia ni...


tapi memang kuatlah little mia ni, slumber badak je cabut sendiri line kt tangan...hehehe :P




darah kering kat lengan dia, pas cabut line nye tuh sendiri....

inilah line yang dicabut tu...comel je, siap ade gambar bear....*so scary oh mia nih!!*

senyuman rabbit, dah siap2 tantik nak balik...:)

cinta hati mama yang snagat kuat!!







3 comments:

Iqa&Zara said...

Mia sakit ape kak?

the triplets said...

semoga mia sentiasa sihat selalu...

the triplets said...

semoga mia cepat sembuh...