~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Friday, February 25, 2011

~teringat lagu ini~

Assalam all...:)


semalam on the way balek keje ngan danial, dania n danish..
boleh pulak siap² jammed sepanjang jalan mase lalu depan UIA...
pasrah!!
kereta pulak, radionye tak elok..
so, kitorg buat konsert sendiri la..
bukan kitorg sangat pon sebenanye..
saye je..:P
budak² tu pendengar setia..hihi

nak tau lagu ape yang saye dendang kan?
hehe
lagu matapelajaran muzik darjah 4...
hamek! darjah 4 okehh...huhuh

~Lihat nun jauh di sana
Tekun petani kerjaaaa
Buah padi masak kuning
Isteri kerja sama...

Potong memotong, membanting padinya
Bercerailah tangkai jerami..
Dulu padi ditumbuk inang tampi
Kini mesen jadi pengganti...~

hehe ade sesapo tau lagu nih??
best kan lagunye..
tapi, ape tajuk die ha?? tang itu den lupo..huhu
mmg oldskool gile..

teringatt zaman sekolah rendah saye..
walaupon tak seperti zaman sekolah rendah kamu² semua,
tapi ada jugak pengalaman yang mendewasakan...:)

10 comments:

MamaEma said...

salam..

saya dah dtg ke rumah ni..ada tak?..hehehe

salam kenalan...

follow : 300...cantik kan...

JunAina said...

salam ukhwah dan salam kenal dari aina...jemput singgah ke halaman kita ye.

http://juneaina.blogspot.com/

IeRa said...

hye...!
sye datang nie..
hihi ^^
AnwarHadi tu femes kat utube skunk kak.. sye pOn bru je tahu.. =)

Dda Ly said...

mamaema : hehe thanks dear..tu la, follower ke 300..tak sempat nak capture printscreen dah 303..terlewat sudah..
singgah selalu ye..:)

junaina : thanks dear..sat ni saye singgah..:)

iera : owh..hehe youtube rupenye..mcm yuna jgak lah yea?:)

Mamaleesya said...

aah kan kalo lagu tu mesti kita rasa teringat balik zaman kecik2, zaman berchenta dan macam2 zaman lagi. btw nice blog

Dda Ly said...

mamaleesya : hihi yup, so true..mengimbau kenangan betui..thanks ye sudi jenguk..meh singgah selalu..:)

scha_imal87 said...

salam....

ade org x kat umah ni?? hehehe...
salam kenalan... :)

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

i know this song..hai..jemputlah dtg ke blog sy..my newest n3 is about my boy:

http://cikbetty.blogspot.com/2011/02/gelihati-dengan-telatah-si-dia.html

ceotgilalensa said...

wat video pasal lagu nih pls!!!! hehehe

MoHaMaD $y@F!e said...

salam, jalan balik dari Jalan-jalan Hidupku...