~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Thursday, March 24, 2011

~dialog danish~


Salam all...:)

dialog bersama danish balek sekolah semalam...
'ma, anish andaiii..'(ma, danish pandai..)
oo, pandai ye? ye la, anak mama mmg pandai...
'ma, anish andai, anish takyah solah'(ma, danish pandai, danish tak payah sekolah)
ehhh, nape tak yah sekolah pulak?? danish kecik lg, kene pegi sekolah...harraz pon sekolah kann...
'ayash ijeee...'(harraz kerja) *tapi saye ingat kan die ckp ayah kerja*
ayah dah besar mmg la kene kerjaaa...
'ayash la maa..aaaa yash!'(harraz la ma,harrrraz)
*hehehe*
ehh harraz sekolah laa...mandai je cakap harraz keje..esok danish kena pegi sekolah ok??
'anak solah..anish andai'(taknak sekolah..danish pandai)

aduiii aduii sape yang harus dipersalahkan iniii?? huhuhuh

*pipinye selalu menjadi mangsa gigitan saye..hehehe*

13 comments:

Ilhamny.com said...

cian..boring kot kat skolahnya tu...protes la tu..huhuhu

blackrosehunter said...

hehe..budak-budak..biasala kan..nnti dah besar sket kot2 la jadi rajin g sekolah pulak..


Blackrose's latest entry: Jom buat duit !

Teenager Housemaid said...

hahaha..
sebab dia pandailah dia taknak sekolah...
hoho~
budak2 zaman sekarang...speechless dibuatnyer..hoho~
sangat comel la danish tu...
kirim salam peluk cium kat die..ngehehe..(cam kenal jerk..)

Black_roses92 said...

comelnye la budak...tu. moga2 bila da skolah, lagi pandai..and bijak. ;)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

pelat lagi ekk.. teringat gelagat anak buah.. si abang ni memang tak pelat dari kecik.. tp adik perempuan dia agak pelat sebelum blh ckp dgn betul. kdg2 x paham apa dia ckp.. peliknya abg tu ckp paham & selalu jd jurubahasa adik adik dia.. mak bapak dorang pun kdg2 x paham adik dia ckp tp si abg sentiasa tahu apa adik dia cakap

POLIS TEMBAK DIRI SENDIRI DEMI NAK DAPAT ANUGERAH KEBERANIAN

Fizalinolie said...

Hehehe, pelat anak awak membuatkan saya teringat akan anak buah saya. Sebut telur pun teyoi... Hehehe, lucu.. kekadang karenah budak2 menghiburkan jugak... Kadang-kadang tu mereka lebih bijak daripada kita... Hehehe.

meira said...

huhu...
kanak2 begitulah dia...
kalau dah bosan mula lah malas...
tapi, kalau dia suka, tak bolah nak di halang...
itulah cara mereka belajar untuk hidup...
belajar sesuatu yang tak ada dalam kelas... dan...
mereka tak kenal erti penat...

-[miracle]- said...

ehee. comel je :D

harleena said...

mesti dia dah boring kat sekolah, cikgu tak pandai tarik minat dia untuk terus berada kat sekolah... Jenuh nak explain kat dia napa dia kena gi sekolah. Semoga danish rajin belajar...

✖nedd✖ said...

comelnye danish.. suruh die gi skola. hehe. mcm mne nak pandai. hehehe :)

ENCIK TIKUS said...

dia nak mintak baju sekolah baru lettew

GadisGula-gula said...

haha! comelje dialog tu!! budaknye pown comel! bijak3..

manggosteen said...

dah pandai tayah skolah la.hehehehe