~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, March 9, 2011

~saye masih mude lah!~

Salam all...:)


dah beberapa kali saye bw...ralit comments kat post kengkawan...
pastu, main bedal bahasekan diri 'kak'..
hehe :P
perasan tua gaknye kot?
pastu nanti, dorang datang comment kat sini,
rupe² nye saye 'dik'..
tapi disebabkan anak 4..
saye jadi 'kak'
hahaha
korang faham ke tak gaknye ek?
senang kate, konflik umur laaa...
hehe

sebenanye kan, umur saye..'baru' 27 tahun...:P
nak masuk 28, oktober nanti..(prepare adiah yee)
ramai yang comment,
'eh kamu nampak mude..anak dah empat ye?'
or..
'kamu awet mude lah'
hehe:P

jadi ini la kesah nye..
pasnih jangan peliks lagi kenapa saye nampak mcam mude yee..hehe


13 comments:

Tina Othman said...

muda lagi lah hehehe untungnya lah anak dah 4..nanti anak besar mcm kengkawan jelah

Rozita said...

salam kenal dan follow,
nak tanya la ubat doc camne nak bykkan susu? tak bahaya ke?

lady dayana. said...

hhuhu memang kalau tgk muka mesti org tak percaya dah ad 4 org anak ! heheh :P

Azie Azra said...

hehehe.ape petuanye?kongsi2 lah akak.hehehe

.:hanna radzi:. said...

haa...klu hanna....dah tntu bangga x hengat bila di kata nmpk muda.hehehe :)

gaung said...

a ahh..anak empat tapi tetap nmpk muda..anak da remaja,emak pom remaja lagi...hiii salam kenal dari gaung

misz FaTiN said...

owh.. mcm itu kisahnye..
tp dgn fatin,, awk ttp kakak..heee~~~

FarAh AmiRa said...

ehehe..sje jenjalan cni..:)..btw..xsgka la...haha..look so young

SumBody Me.. said...

young mummy..thanks 4 following me..he..n'wa..nice blog..nice kids 2.. ;)

.::cintabungablogspot::. said...

fuhhh~ sgt mude lorhh ^^ heheh...

cikpuanhady said...

wahhh.. cayolah dear, muda-muda lagi dah ada 4 orang anak..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Lady Waleane said...

singgah sini nak komen jgk.. wah... betulla akk nmpk muda.. hikhik...

Norhafiza said...

kihkihkih...sebab tu kakNo buh umo kat profile kakNo tp huda tak perasan lak hehehe..takpe la kan..lepas ni klo tak tau umo kita guna 'sis' je la kan..lagi selamat hihi..