~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Sunday, March 13, 2011

~i'm lonely again~

Salam all....:(

how's ur wiken dear all??
mine??
yesterday, a bit lonely..
my 2 dans da balek kampung last friday..
tapi, masih ada danish n damia yang boleh buat bising..:)

friday @ nite pulak, saye amek my dad from ampang..
saje nak temankan ibu kat sini sehari dua..
so..
semalam, duduk rumah..
jadi surirumah..:P
malam keluar jap pgi kedai je...

tadi after zohor, hantar abah balek ampang semula..
pastu, my SIL datang amek danish..
danish sebok nak balik kampung jugak..
nak main ngan abang n kakak nye..
so?
here i am..
lonely..
tinggal damia je yang temankan saye...

hopefully anak2 itu tak mcm2 ragam di rumah orang...
i'm gonna miss u kids!!


7 comments:

are-tun said...

da2...jgn ujn k..huhuhu..mereka akan ok sje di cni..

Nur Farah Hani said...

kenapa sist ta ikut...

ouh sebab mereka mau abiskan cuti sek disana yerk.. mintak cuti dan ikut.. ehehehe.. ;p

Norashiqin Kamaruzaman said...

heheh...shiqin ade.....temankan....(n_n)v

manueng said...

standard la tu...bila anak2 ade kat umah, letih nak melayan diorg...tp bila diorg xde, rindu la plak jadinye...hehe;)

munna said...

time cuti sekolah mesti anak balik kampung selalunya... anak munna yg baru 3 thn tu tok dia dah dtg ambil sebab ramai sepupu dia yg balik ke rumah tok dia

Jom Meriahkan...ape2 je lah ! said...

salam singgah kenal...teman berteman kita di sini..

shah-kayrul said...

time cuti sekolah....time berdua-duaan ngan husband...boleh la jadi bujang ye tak....hihihi

cantik header baru tue