~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Wednesday, March 30, 2011

~to all drivers in malaysia~


Salam all...:)

pagi ini hujan kan??
sejukkk je....tido pon sodap!

tapi, walaupon sodap tido, saye tidak terlewat arini..
heheh

ok, tengok tajuk..
sebenarnye walaupon ujan ni sejuk...ati saye ni, panass..
panassss...

sebab ape laa ramai sgt drivers kat malaysia ni bile nak klua masuk simpang ke..
nak tuka lane ke ape ke..
takk GHETI GHETII nak bagi SIGNAL!!!
menyampah tau...

kereta mahal², signal pon takde ke?
grrr..
kalau bagi signal, saye boleh je bagi u ols jalan dlu..
at least bg la signal, so that saye tau la u ols nak tukar lane..
at least bg la signal so that saye tau la u ols nak masuk simpang..
hishhhh!
cane leh dpt lesen nih??


*pic : kredit to mr. google..:)*

16 comments:

::blog anak jawer:: said...

selalu gak kene mcm ni...tapi nk jerit dalam kete x guna gak...dy x dgr pnye....

ejulz said...

x henti2 pulak hujan dr mlm td.. dh smpai ofis br nak brenti.. tpaksa redah ujan naik motor.. haHa

manueng said...

hoho...btul2...yg ni mmg buat org tensi...haih~

Axieda'great said...

putrajaya ujan,saya oun lambat skit ari ni. memang geram bila jem dan pemandu x beri kerjasama, asyik die je yang nak cepat, x pikir orang lain

AdiSuda said...

nk cpt kot..tak smpat n bg signal..tak best la bg signal..nmpk mcm skema..AHAHA

Teenager Housemaid said...

kat cni tak hujan pun..hehe..
saya takde lesen dan saya tak reti pandu kereta..hehe

eryzi said...

akak asal mana ea????thanks foolooow my belog...

keep in touch...^.^

Cik Sara Aspalela said...

hye...sgt2 setuju gn sikap pemndu kreta nih...kdg2 sy yg bwk motor ni mkn hti je dok blkg keta...men suke dye je bile nk bg signal...gya cm xd org kt blakag...skit hti tol

zoe said...

saya kalau bab mencarot-carot memang mase bawak kete la kak. lagi2 kalau pompuan bawak kak, lagi saya tension nak-nak yang tua-tua tuh haaa.. huhuhuh..

Penjejak Mimpi said...

lesen terbang kot..
hehehehehe

Murni said...

nyampahkn klu jdik mcm tuh bikin panas ja..
kdg kat smpng kita tnggu dia lalu ingatkn nk jln trus tiba belok msk smpng klu bg signal kn kita dh blh jln..

Uptown Lady said...

hihih..marah benor ni.. lain kali hon je sapa2 yg tukar lane tak pakai signal dulu tu..

KuaLaM KeinDahaN said...

hahh! ni kes slalu kene.
gler leh jd baran kot time time tu gak. ahaha~
xpaham gler, keter mahal2. signalpun xde. baik xyah beli keter yg xde signal. ntah2 leh dpt murah lg. hehee~

~syue~ said...

lesen terbang kot..ngeee~
memg amt mnykitkan aty pown kalo kna kes camni..huhu

Fitri Senin said...

then ada plak ahli parlimen kata pemandu wanita yg penyumbang kepada kemalangan..??ada ke ptt..???

deeya said...

hon dia kuat2 banyak2 !!!! pernah eksiden jatuh motor gara2 orang yang macam nie . bodo ta abes ! *erk ! tumpang emo :p