~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Monday, March 21, 2011

~tahniah buat kak yun & abg amir~


Salam all...

tanggal 19 march 2011, 03.19am lahirlah anak ke 5 sahabat baik saye ini..
u ols ingat tak kak yun?
yang telah berangkat ke US July tahun lepas...
die lah yang telah selamat menyambut orang baru di Inova Fairfax Hospital,US..
seronok tgk kak yun dah selamat melahirkan Ahmad Daniel b Hamairudin..:)

kalau kak yun ade kt sini kan seronok..
leh la kami gi melawat baby daniel..
ape pon..
jaga diri leklok ye kak yun...

hugs n kisses utk baby tembam daniel sekali..
miss ya so much!

*saye curi pic baby ye..kak yun jgn marah..:)*

10 comments:

micky eyqa said...

alooo comeynye lah dye.. hehehe

syAfA said...

merah lagi bby nie..comey!!

Fuuyooh said...

salam kenal..

Biela Yusoff.. said...

comelnya....

Fizalinolie said...

Mak ai... Comelnya. Rasa nak cubit jer pipi dia :)

Nur Ardilla Zulkipli said...

hai kak. i'm here. muka nampak mudalah akak nih walaupun dah ada anak. sweet je.:))

Adzriel AB said...

ee...rasa mcm nak tambah ke-6 pulak. he..he.. geram tengok baby.

Encik Shino said...

comey!!..

tp ramainya nama daniel..huhu

Such a Mess said...

alamak !! lambat sehari jewk dia! nama da nak hampir sama!

nama saya ahmad danial lahir pada 18march! hehe!!.

cool! hhehe

cikpuanhady said...

waa..sangat kagum dan tabah dia melahirkan kat obesi..tahniah buat kawan..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini