~My Precious Readers~Korang pas follow, tlg tinggalkan jejak ye..i'll follow back...thanks!!

Saturday, March 12, 2011

~insaf~

Salam all...


saye tengah tengok buletin utama nih,
sambil bukak blog..
Subhanallah!!
Tsunami yang melanda jepun betul2 menginsafkan..

yang melanda Acheh tahun 2004 dulu pon, masih segar diingatan saya..
sekarang kat jepun pula..
yang kali ni, lagi merisaukan..
loji nuklear pulak sampai bocor..

memang mcm2 yang berlaku di penghujung dunia ni kan?
andai lah saya tahu...

7 comments:

cik pulau said...

sama-sama berdoa semoga kita semua dilindungi Allah SWT..

Princess Nur said...

betul tu..sangat2 menginsafkan..nak nangis akak tengok kt tv tadi :(

Kak Sam said...

Assalamualaikum...
Banyak dah yang ALLAH tunjukkan, tapi masih ramai yang tak sedar. Subhanallah

Chekgu Azrine said...

scary kan,..got 1 cousin there..huhu..mujur dia dok yokohama and she safe with her family...syukur...salam singgah ye...rajin awak comment kat blog kecik saya..really appreciated...

Fitri Senin said...

kita patut bersyukur kerana kat Malaysia kita jarang berdepan dengan musibah cmni..kita kenala ambil iktibar...

logorithm said...

Tinggal setahun lebih jer lagi...

Amira said...

iera tatgk lg tsunami kat jepun tu. dgr owg cite pun da scary .. ngee. moge ALLAH lindungi rakyat jepun n kite disini. amin..